PJ MASKS: NATTENS HELTE - COMPLETE EDITION
Hvem drager ind i natten for at redde dagen? Det gør du! Tag din pyjamas på, så du kan blive Catboy, Owlette og Gekko i det mest spændende PJ Masks-spil til dato. Fra Mission Control HQ drager du ud på et platformeventyr for små helte. Brug superkræfter som Catboys fart, Owlettes flyvning og Gekkos muskler til at stoppe sengetidsbanditterne. Udforsk otte PJ Masks-steder fra Mystery Mountain og hele vejen til månen! Med PJ Robots hjælp vil du opdage en verden af venskab, holdarbejde og skjulte samlerobjekter. Kan du redde verden fra Romeo, Luna Girl og Night Ninja? Den lumske Munki-Gu laver abekattestreger, og kun PJ Masks, hjulpet af kampsportshelten An Yu og de hurtige, nye Rover-fartøjer, kan stoppe ham! Munki-Gu er ligeglad med, om han kommer i vejen for PJ Masks eller andre natteskurke, han elsker bare at lave ballade! Så det er tid til et eventyr dybt inde i Mysteriebjerget på tre spændende, nye missioner. Hop op på din elegante nye Rover, og ræs gennem de smalleste huler og gader. Led efter mystiske genstande i Bamboo Forest, Secret Cave og den ældgamle slagmark The Pagoda. Tilkald din nye allierede An Yu, der bærer den magiske stav og beskytter Mysteriebjerget, når du har brug for hjælp i en snæver vending eller en bosskamp! Catboy, Owlette og Gekko har aldrig mødt en skurk som denne før. Kan du trække i deres berømte pyjamasser og bliver nattens helte?