PGA TOUR 2K23
Dette produkt vil ikke længere kunne købes fra 13/3/2026. BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til PGA TOUR 2K23 lukkes pr. 12/3/2027. Derefter vil alle spilfunktioner, der kræver online servere, ikke længere fungere. Tag en endnu mere trendy tur på golfbanen med PGA TOUR 2K23. AUTENTISK PGA TOUR MyCAREER Tag dine skills og din swag ud på en PGA TOUR, og bliv den næste FexExCup-mester ved at spille med TOUR pros og etablere nye konkurrenter. PGA TOUR PROS OG LICENSEREDE BANER For første gang, kan du spille som mandlige og kvindelige professionelle spillere, såsom Tiger Woods, online og lokalt! PGA TOUR 2K23 byder på licenserede baner, blandt andet East Lake Golf Club, St. Georges Golf and Country Club, TPC Scottsdale, TPC Sawgrass. SKAB DINE EGNE DRØMMEBANER Byg din ønske-fairway med den banebrydende Banedesigner, der byder på tusindvis af objekter, der kan tilpasses. Med cross-platform støtte, kan du endda vise din bane frem til online og lokale spil. TOPGOLF ER LANDET Spil Topgolf, uanset om du spiller selv eller med dit team. I kan være op til 4 spillere lokalt eller online, så alle kan nyde de spændende baner, uanset om de spiller for hyggens skyld eller tager det mere alvorligt. LEVEL UP DIN MyPLAYER Bliv endnu bedre med nye Skills og Arketyper samt nyt licenseret udstyr og tøj fra førende brands, såsom adidas, Callaway, Titleist, Malbon mm. Gør golfbanen til en catwalk. FLERE CONTROLS OG TILGÆNGELIGHED Vælg mellem det nye 3-click svingsystem og det traditionelle analoge Swing Stick. Tilgængelighedsfunktioner inkluderer hjælpevideoer i real-time, tips, forslag til slag, TrueShot-systemet og Linjeledelse. DIN ORGANISATION, DINE REGLER Få styr på roughen, og styr dit eget klubhus med Onlineorganisationer. Gør spillet dit helt eget ved at stå for turneringer og hele sæsoner. Lav deltagelseskrav og -regler, indstil handicap og vælg mellem forskellige eventmuligheder. ONLINE OG LOKAL MULTIPLAYER Tag en tur på golfbanen med dit team, enten lokalt eller online, og brug alt fra Alt-Shot og Stroke Play til Skins og 4-Player Scramble. Den hektiske multiplayer-mode Divot Derby er også kommet retur, så du kan få gang i den virtuelle golffest med elimineringsrunder og konkurrence i tvekamp-stil.