Penny's Big Breakaway
Klar. Parat. YO! – Tag med Penny og Yo-Yo ud i et kinetisk 3D-platformsspil, der er sprængfyldt med innovativt gameplay! Vis dine tricks frem, og sammensæt imponerede komboer for at give Penny og Yo-Yo den perfekte udbrudsforestilling. Indtag scenen med denne dynamiske duo i Penny’s Big Breakaway. Penny er en gadeperformer med store drømme. Hun vil gerne være en stjerne i omdrejninger! Da Eddie the Emperor sender bud efter nye performere til slottets hof, bliver Penny viklet ind i en prøve, som hun sent vil glemme. Et mystisk møde med en kosmisk snor gør Pennys Yo-Yo til et levende væsen, der er vild med snacks – og ballade! Brug Yo-Yo til at rense Pennys navn, løbe væk fra kejserens pingvinhær og finde ud af, hvad der ligger bag den kosmiske snor. Brag ud på scenen i Macaroons fluorescerende verden, der er kulisse for denne flugt over og under! Opdag din stjernestatus i denne udfordring, der er let at lære, men svær at mestre. Penny’s Big Breakaway er Evening Stars debuttitel. Nøglefunktioner: Gå tur med hunden: Yo-Yos store appetit vil kaste en endnu større belønning af sig med snackforstærkere! Brug disse lækre godbidder til at transformere Yo-Yo midlertidigt og give den evnen til at blive hurtigere, beskytte Penny mod farer og meget mere! Verden rundt: Flygt fra Eddie The Emperors kæmpestore pingvinhær, mens de jager dig rundt om planeten! Disse klodsede fugle kan ikke flyve, men de patruljerer gange og braser gennem vægge, og de standser ikke, før du er fanget! Hjælp venligtsindede beboere undervejs, og gør brug af dine særlige omgivelser til at undgå dine fjender. Bonusrunde: Spil dig gennem flere spiltyper! Vis dine evner frem, mens du kæder fantastiske komboer sammen og opbygger multiplikatoreffekt i Historiespil. Prøv kræfter med den ultimative hastighedsudfordring og dominer ranglisten i Tidsangrebsspil. Du kan indløse mønter og låse op for bonusgenstande, hemmelige baner og mere.