PAYDAY 3: Boys in Blue Tailor Pack
Kostumernes tema er retshåndhævelse, så du kan vælge en side og gå hele vejen med det. Disse kostumer vil gøre dig til en stjerne på begge sider af loven. Boys in Blue Tailor Pack indeholder fire kostumer, masker og handsker. Kostumer Flight Risk Riot Con Supermax Jailbird Masker Clownpunk Clowninator Mad Mask Raider Killer K9 Handsker Elmer's Digi Swipe Suave Grippers Star Cut Boys in Blue Tailor Pack er også tilgængelig som en del af Boys in Blue Chapter 2 Bundle.