PAYDAY 3: Boys in Blue - Chapter 2
Chapter 2 - Boys in Blue er den anden DLC, som del af Sølv- & Guldudgaverne. Dette kapittel indeholder: - Boys in Blue Heist - Boys in Blue Tailor Pack - Boys in Blue Weapon Pack Hvad ville du gøre, hvis nogle korrupte betjente lavede en razzia din helt legitime forretning, plantede nogle falske beviser og viste alle tegn på at ville beholde det guld, de "konfiskerede"? I Vlads tilfælde tog han kontakt med sine gamle venner i Payday-banden for at hævne sig og få sit forbandede guld tilbage. I The Boys in Blue Heist skal banden bryde ind i en sikker opbevaringsfacilitet i NYPD for Vlad. Han vil have sit guld tilbage, og banden har aldrig svigtet ham før.