Operation Wolf Returns: First Mission
Genopdag det klassiske arkadespil gennem nonstop-action alene eller med en ven! Operation Wolf, der oprindeligt udkom i arkade i 1987, vender tilbage: First Mission er genfortolkning af det første Rail Shooter, der skabte genren. Det er tro mod det originale spils DNA, en atmosfære med åndeløs action fra 80’ernes actionfilm, men samtidig et helt nyt design. For få måneder siden dukkede en ny forbryderorganisation op. Udover deres våben og narkohandel har de udviklet et superkraftigt våben. Efter opdagelsen af flere af organisationens lejre anført af den mystiske General Viper er to officerer blevet sendt ud for at få mere at vide om det farlige våben og befri gidslerne, der holdes fanget i de omliggende lejre. -Genfortolkning af det ikoniske actionspil udgivet i arkade i 1987 -Ny kunstnerisk retning -Tilføjelse af stemmer i parodisk stil -Gameplay med endeløs action -Kampagne kan spilles solo eller duo -Overlevelsestilstand (konfrontér bølger af fjender) -Arsenal med forskellige våben (uzi, riffel, granatkaster…)