OlliOlli2: XL Edition
Den ikoniske skater er gået green-screen - du plukkes op fra gaden og kasten vilkårligt ind i filmverdenens mest ikoniske lokationer. Fortsættelsen har helt nye ramper og episke bakker, som virkelig lader dig få luft under brættet, samt baner med flere forskellige ruter. Derudover er OlliOllis combo-system blevet udvidet takket være glæden ved manuals, reverts, rever-manuals og grind-switching, hvilket giver dig mere kontrol og udtryk end nogensinde før. Spil med venner i 'Combo-Rush', en lokal multiplayertilstand for 2-4 spillere. Stryg gennem 100 forskellige baner og combo dig vej til toppen af ranglisten! BEMÆRK - bedriftsfremskridt er deaktivere i Combo-Rush. For at tjene Bedrifter, så skate i Single Player-tilstande! OlliOlli2: XL indtroducerer en helt ny Free Skate-tilstand med udvidede, rolige baner, hvor du kan lære, få styr på Expert-tricks eller bare skate rundt og nyde livet.