Olija
Olija er et spil om Faradays rejse, en skibbruden mand som er fanget i det mystiske land, Terraphage. Bevæbnet med en legendarisk harpun skal han og andre skibbrudne forsøge at komme væk fra det fjendtlige land, og vende hjem. Gennem eventyrlig udforskning, fortælling og knivskarpe kampe skal spillere opleve en verden og dens indbyggere, herunder Olija, en livlig kvinde som Faraday føler sig knyttet til over tid. Olija er inspireret af vilde fortællinger og cinematiske eventyrspil, og er en fortælling om mødet med det ukendte.