Not For Broadcast: Tiny Trophy
Vi introducerer den ultimative "Bonus" ved forudbestillinger - Not For Broadcast-trofæet! Det kan ikke købes, og det er ikke for alle! Dette smukt udformede trofæ er ikke bare et ligegyldigt stykke pynt men derimod et symbol på dine evner og din dedikation indenfor tv-verdenen. Dette lille og håndskabte trofæ på 3 centimeter er skabt i en lille oversøisk fabrik og er et rendyrket eksempel på stil og substans. De mange detaljer er udtryk for færdighederne hos håndværkerne, som skabte trofæet. Den skinnende fod af uægte marmor udgør et solidt fundament for det elegante trofæ, hvis guldovertrukne overflade for altid vil afspejle din overlegenhed. Det er en håndgribelig understregning af din passion og et minde om alle de timer, du har tilbragt her i Channel Ones redigeringsrum, hvor du har skabt det bedste indhold til vores lyttere. Det er et fysisk bevis på, hvor meget du tænker på dem, og hvor meget vi tænker på dig. Når du holder dette trofæ, vil du føle, at det hele nok skal gå. Når du stiller dette trofæ frem på dit arbejdsbord, vil hele teamet misunde dig. De vil beundre dets elegante design og sætte pris på den dedikation, det repræsenterer. Du vil med stolthed kunne proklamere overfor alle dine kolleger, at du var en af de første, som forudbestilte spillet, og de vil kigge på dig og sige: "Hvilket spil?" og "hvad er en forudbestilling?" Dette smukke stykke spilhistorie er den perfekte tilføjelse til enhver samling. Det symboliserer din kærlighed til din karriere, sandheden og Not For Broadcast-universet. Så gå ikke glip af denne spændende mulighed! Forudbestil spillet inden d. 23. marts, så vil du lige fra første dag finde trofæet på dit bord! Ansvarsfraskrivelse: Det juridiske team hos Channel One har bedt os om at gøre det klart, at dette er et digitalt trofæ, som består af "polygoner" og "teksturer", og at det rent faktisk i lovens strengeste og mest kedelige forstand ikke er "fysisk" eller "håndholdeligt".