Not for Broadcast Deluxe Edition
Deluxe Edition-versionen af Not For Broadcast inkluderer det oprindelige spil samt Not For Broadcast: Season Pass. Hjælp spøgelsesjægere med at afsløre hemmelighederne i et hjemsøgt filmstudie i “Live & Spooky”, som udkommer d. 23. marts 2023. Fordyb dig i det ofte skandaløse liv hos den gådefulde, nye premierminister, Peter Clement, i “Bits Of Your Life”. Og deltag i en unik, videnskabelig oplevelse live på tv i “The Timeloop”!.