Neva: Prologue
Mød Alba, der følger efter nogle hvide sommerfulde og ind i de ødelagte sumpe, hvor hun finder en skræmt ulvehvalp, alene og forladt. Alba beslutter sig for at redde den unge ulv, men det kræver, at hun vinder dens tillid, så hun kan hjælpe den gennem den falmede natur. Sammen møder de nye fjender, farlige udfordringer og en uhyrlig kraft, der truer med at skille de to. Neva: Prologue skal opleves efter hovedspillet og byder på en dybere udfordring og et rigt narrativ til spillere, der vender tilbage til serien. Udvidelsen introducerer tre nye lokationer, der hver indeholder unikke spilmekanikker samt nye udfordringer, fjender og intense bossmøder.