Neon Abyss Deluxe Edition
Neon Abyss kombinerer rasende run ‘n’ gun-action og dyb, roguelike mekanik, når du bliver medlem af ‘Grim Squad’ - en task force, der er oprettet af selveste Hades for at infiltrere Abyss og besejre de nye guder. Tror du, at du har det, der skal til for at blive boss? Så er det bare lock ‘n’ load med Neon Abyss Digital Deluxe Edition! Deluxe Edition indeholder: Neon Abyss-spillet. Lovable Rogues-pakken: Tag kontrol over to ekstra figurer som et resultat af Titans mislykkede eksperimenter – den katana-svingende Saya og den tidsvridende Amir. Alter Ego DLC-pakken: Gå op imod de nye guder med en række Alter Egos til dine figurer. Chrono Trap: Chrono Trap DLC introducerer en ny Endless-spiltype og titaneren, Chronos, til Neon Abyss.