NBA 2K22 til Xbox One
BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til NBA 2K22 lukkes pr. 31/12/2023. Derefter vil alle spilfunktioner, der kræver online servere, ikke længere fungere. Dette produkt vil ikke længere kunne købes fra 31/12/2023. En verden af BASKETBALL NBA 2K22 lægger hele basketball universet i dine hænder. SPIL NU i ægte NBA og WNBA miljøer imod autentiske hold og spillere. Byg dit eget drømmehold i MyTEAM med nuværende stjerner og tidligere legender. Udlev din egen professionelle rejse i MyCAREER og oplev din personlige rejse mod toppen i NBA. Vis dine management skills frem som magtfuld direktør i MyGM og MyLEAGUE. Hvem som helst, hvor som helst kan score i NBA 2K22. OPGRADER DIT SPIL Et nyt taktisk angreb møder et forbedret forsvar for et mere konkurrencedygtigt og fordybende NBA2K22. Tilføj færdighedsbaseret dribling, skud, dunkning og alley-opps til din liste af færdigheder og kontra dem med vilde nye blokeringer og udfordringer i den anden ende af banen ALLE OMBORD PÅ KRYDSTOGTET Sæt sejl mod det nye 2K22 Nabolag, lavet til Xbox One. Skab dit perfekte MyPlayer, level-up og få belønninger og udtryk dig selv både gennem dit spil og din stil. DIT DRØMMEHOLD Saml, skab og scor i den ultimative NBA fantasikonkurrence: NBA 2K22 MyTeam. Design dit drømmehold af NBA stjerner og legender på tværs af alle æraer og udforsk vilde evolutioner i MyTEAM oplevelsen - hver tilføjelse introduceres sæon efter sæson.