NARUTO: Ultimate Ninja Storm
NARUTO: Ultimate Ninja STORM giver spillerne mulighed for at kæmpe i fuld 3D i vidtstrakte miljøer. Spillerne vil kunne bruge kraftfulde jutsu-angreb, udføre akrobatiske undvigemanøvrer og endda løbe op ad vægge og over vand på deres vej mod ninjaoverherredømmet. Spillerne kan ændre deres figurs kampstil og rekruttere op til to støttefigurer for at give det hele et personligt præg. NARUTO: Ultimate Ninja STORM er blevet omarbejdet til HD.