My Time at Portia
Begynd et nyt liv i den fortryllende by Portia! Før din fars gamle værksted tilbage til dets storhedstid ved at udføre bestillingsarbejde, dyrke afgrøder, avle dyr og blive venner med de spøjse indbyggere i det charmerende postapokalyptiske land. Med din fars gamle værkstedshåndbog og arbejdsbord skal du samle, udvinde og bygge dig vej til at gøre dit værksted til det bedste i Portia. Hjælp de lokale med at genopbygge byen, og genopdag de hemmeligheder som er skjult under den. Men vær forberedt på at det ikke bliver nemt! Portia er fuld af nye ansigter at møde. Få venner, udfør opgaver, giv og få gaver, tag på stævnemøder og lad kærligheden blomstre. Indeholder: BYG DIT VÆRKSTED: Gør din fars forfaldne værksted i Portia! Saml råvarer og fremstil genstande for at vinde lokalbefolkningens hjerter i daglige opgaver og bestillingerne fra borgerne. DRIV DIN EGEN GÅRD: Dyrk og plej dine afgrøder, avl dyr og omdan det øde skovområde omkring dit værksted til en køn lille gård. My Time at Portia har en innovativ tilgang til landbrug hvor du kan gøre brug af plantekasser og halvautomatiserede vandingssystemer. Du kan endda ride en tur i byen på din hest eller din lama. VÆR KREATIV: Gør dit hus til et hjem! Sæt dit personlige præg på det med et udvalg af møbler, pynt og opgraderinger til dit værksted du selv kan bygge. Ikke bare ser det pænt ud, men hver genstand giver dig bonusser. TAG DEL I SAMFUNDET: Vær med i Portias ekstraordinære bysamfund. Her er mange uforglemmelige ansigter og energiske personligheder med deres egne rutiner og spændende historier at fortælle. De går på arbejde, spiser middag på restauranter og omgås hinanden på mange interessante måder – så sørg for at tage dig tid til at møde dem alle. Hvem véd. Måske er der kærlighed i luften. UDFORSK OG KÆMP: Træng dybt ind i Portias ældgamle ruiner og fangekældre. Tag din hakke og din skattescanner og grav efter råstoffer og fortidens skatte. Sørg for at have et våben med, for der er horder af frygtelige monstre og bosser mellem dig og dine skatte. BLIV BEDRE: Få levels til din spilfigur, og lær nye færdigheder som hjælper dig på dine eventyr. Vælg om du vil forbedre dine færdigheder indenfor håndværk, kamp eller social omgang. OG DER ER MERE: My Time at Portia rummer noget for enhver smag! Find og udforsk nye områder, og deltag i festivaler og andre aktiviteter. Det er op til dig hvordan du vil bruge din tid. Hvad med at forbedre dine kulinariske evner og lave noget lækker mad? Eller spille et af de mange minispil? Eller måske bare slappe af og fiske? Valget er dit.