THQ NordicRacerløb og flyspil
Oplev det hele i den populære offroad-racerløbsfranchise MX vs ATV med 2024 Ultimate Edition. Denne udgave indeholder det komplette spil, 9 DLC'er med flere end 60 ekstra baner plus 2024 Vehicle Pass med flere end 30 køretøjer fra originale producenter! Få denne ultimative pakke til en særlig pris! Få din drøm om at blive en berømt offroad-kører til at gå i opfyldelse. Opnå anerkendelse vidt og bredt, og bliv beundret både af fans og sponsorer. Uanset om du vælger at spille karriere- eller onlinespiltypen, så kan du opleve den intense spænding ved at køre ræs til mållinjen på motorcykler, ATV'er og UTV'er. Denne seneste udgivelse har også nytilføjede funktioner i spillet såsom seriespiltypen, racerløb i regn, sne eller om natten, forbedret ophæng og justeringssystem og så meget mere. Slip din indre legende løs, og dominer banen med Mx vs ATV Legends Ultimate Edition!