MX vs ATV Legends - Pastranaland
Kør rundt i det officielle Travis Pastrana-område! Sus gennem 4 episke baner, og gå amok i Freestyle-zonen – ren jord, ren fart, og ren frihed. Den verdenskendte legeplads, hvor Travis Pastrana laver skøre idéer om til historiske stunts. I Pastranaland kører man ikke bare rundt. Man kører ligesom selve legenden.