Murder in the Snow Bundle
Oplev det magiske ved sæsonen med vores Murder in the Snow-samling, der indeholder tre fortryllende eventyrspil, hvor du skal finde skjulte genstande, og som transporterer dig til verdener fuld af mystik, vidunder og julehygge. Klæd dig på til nogle medrivende rejser, og afdæk spændende mysterier på den mest vidunderlige årstid. Hvad følger med samlingen? Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus – Hjælp julemanden på hans episke eventyr og hans kapløb med tiden om at rense sit navn og redde julen! Afdæk spor, løs hovedbrud, og udforsk en charmerende juleverden for at optrævle mysteriet bag de falske anklager rettet mod julemanden. Modern Tales: Age of Invention – Træd ind i en alternativ, victoriansk tid fyldt med innovation og fascination. Løs udfordrende hovedbrud, og fordyb dig i en medrivende historie om opfindelser, mystik og eventyr. Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala – Den dæmoniske præst er stukket af til fjerne bjergegne i jagten på en grusom hemmelighed, der kan give ham den ultimative magt. Han er allerede undsluppet detektiven, som du spiller, og partneren Hamilton to gange: en gang i Maple Creek og igen i Ravenwood. Det er ikke noget mysterium, at det nu er personligt.