Enigmatis Collection
Kehuttu Artifex Mundi -trilogia on saatavana nyt pakettina! Ryhdy yksityisetsiväksi ja tutki salaperäistä kulttia Maple Creekissä. Seuraa synkän saarnaajan jalanjälkiä ja tutki sumuista Ravenwood Parkia, joka pitää sisällään enemmän salaisuuksia kuin miltä näyttää. Matkaa henkeäsalpaavaan Karkhalaan ja selvitä, miten voit löytää ja pysäyttää salaperäisen pahuuden lähteen.