Mundaun
Mundaun er en smuk blyantstegnet gyserfortælling, der foregår i en mørk og afsondret dal i Alperne. Udforsk områder fyldt med hemmeligheder, overlev fjendtlige angreb, anvend køretøjer, saml inventar, og løs en lang række håndlavede hovedbrud. Nøgleindhold: Oplev en unik blyantstegnet grafik, og dyk ned i et alpinsk univers, hvor virkelighed og myter griber ind i hinanden. Udforsk varierede og åbne niveauer, fra grønne enge til sneklædte bjergtinder. Vogt dig for skumle skabninger, der strejfer omkring i landskabet. Et robust inventarsystem holder dig fokuseret på at indsamle genstande og afdække historiens hemmeligheder. Din evne til at modstå frygten for det fremmede skaber en årsag og virkning-sammenhæng i spillet. Jo større frygt, jo langsommere bevæger du dig. Løs hovedbrud, der er integreret i spilverdenen, mens du bevæger dig op ad bjerget. Interager med excentriske indfødte, der taler deres helt eget obskure sprog.