Mortal Shell II Open Beta
VELKOMMEN TIL MORTAL SHELL II Mortal Shell II's åbne beta giver dig adgang til de første timers gameplay, som begynder med prologen og fortsætter ind i en tidlig del af den åbne verden. Spillere begynder Harbingers rejse ved at overtage faldne skaller og udforske et af de tidlige områder i den åbne verden. Undervejs kan du klargøre bavne, udforske valgfrie underjordiske gange, tage kampen op mod skjulte minibosser, gennemføre udfordringer og derefter fortsætte mod Magdalena, Skovens Frue. OVERFØRSEL AF FREMSKRIDT Spil den åbne beta af Mortal Shell II og få adgang til The Flayed Harbinger – en eksklusiv kosmetisk belønning, som du kan hente i det fulde spil, når det udkommer. Hvis du når længere end til Marrow Keep, får du også mulighed for at springe prologen over i det fulde spil. For at bevare balancen i det færdige spil kan du ikke overføre alle dine fremskridt fra betaen. Valuta, våben, skaller, samleobjekter og alt andet, du finder under den åbne beta, bliver nulstillet ved udgivelsen. REJS DIG, HARBINGER Vågn op som Harbinger – et profeteret væsen, der er kommet for at kræve Undermethers velsignede æg tilbage fra de fanatikerne og afskyelige væsner, der nu beskytter hendes ufødte afkom. I den åbne beta kan du møde akolytten Tiel, en af de otte spilbare skaller i Mortal Shell II. Find hans jordiske rester, overtag hans krop, slip hans medfødte evner løs, og afdæk de hemmeligheder, han gemmer på.