Mortal Kombat 11 Kombat Pack 2
Kombat Pack 2 omfatter kæmperne Mileena, Rain og den ikoniske gæst Rambo, med skuespiller Sylvester Stallones udseende og stemme. Rambo En tidligere soldat fra specialstyrkerne, som hjemsøges af sin tid i Vietnam, er Rambo rå, aggressiv og berømt for at påtage sig farefulde missioner alene. Nu bringer han sine brutale evner med ind i Mortal Kombat. Mileena Mileena er den perfekte blanding af Barakas vildskab og Kitanas ynde. Denne klon, der er fremrykket i tiden, kender nu til sin regeringstid som kejserinde og død for Kotal Kahns hænder. Hun er fast besluttet på at genvinde sin trone. Rain Rain sluttede sig til Edenias hær for at forbedre sin fremtid. Takket være hans strategiske genialitet fik han hurtigt kommandoen. Rain brugte sin rang til at finde sin rigtige far og blev chokeret over at erfare, at han var en gud. Rain kæmper for sin retmæssige plads i Edenias panteon.