Mileena
Mileena er produktet af Shang Tsungs djævelske kloningsforsøg: Den perfekte blanding af Tarkatan-vildskab og Kitanas atletiske ynde. Mileena, som er blevet fremført på tidslinjen af Kronika, har opdaget sin tragiske fremtid: Hendes korte regeringstid som Outworlds kejserinde og hendes død for hænderne af D'Vorah og Kotal Kahn. Mileena er fast besluttet på at genvinde sin trone og har startet Outwords borgerkrig op på ny. Hendes fjender må underlægge sig - eller dø.