Monument Valley
En rejse gennem umulig skønhed Tag ud på et drømmeagtigt eventyr i det ikoniske Monument Valley, det prisvindende puslespil, hvor arkitektur trodser virkeligheden. prinsesse Ida gennem surrealistiske monumenter, afslør skjulte stier og optiske illusioner, der udfordrer opfattelsen. Træd ind i en verden, hvor det umulige bliver muligt. I Monument Valley guider du den stille prinsesse Ida gennem betagende landskaber, snoede trapper og stadigt skiftende monumenter. Hvert puslespil er et kunstværk, inspireret af minimalistisk design, gammel arkitektur og tankevækkende umulig geometri. Manipulér miljøet for at afsløre skjulte stier, overliste det gådefulde Kragefolk og afdække hemmelighederne bag den hellige geometri. Med intuitive betjeningselementer, et medrivende lydspor og levende grafik er Monument Valley en oplevelse for enhver type spiller. Funktioner: - Tankebøjende puslespil: Roter, skift og omform verden for at afsløre nye stier. - Smukke billeder: Inspireret af optiske illusioner og gammel arkitektur fra hele verden. - Indlevende lys: Et reaktivt, personligt soundtrack, der forbedrer hvert eneste træk, du foretager. - Komplet udgave: Inkluderer udvidelsen Forgotten Shores til hele rejsen. Kan du guide Ida på hendes søgen efter tilgivelse? Oplev hvorfor Monument Valley har rørt hjerterne hos millioner af spillere over hele verden! ustwo Games er stolte uafhængige udviklere, bedst kendt for den prisvindende Monument Valley-serie, Land's End, Assemble with Care og Alba: A Wildlife Adventure.