Monument Valley: The Collection
Oplev den komplette, prisbelønnede Monument Valley-serie i ét digitalt bundt. Begynd med Idas søgen efter tilgivelse gennem umulige monumenter i Monument Valley. Følg med Ro og hendes barn, når de udforsker skiftende arkitektur og det stille bånd mellem mor og barn i Monument Valley 2. Afslut med Monument Valley 3, hvor Noor sejler gennem forsvindende verdener på en rejse for at genoprette lyset. Det er første gang, alle tre spil er samlet – en chance for at opleve hele trilogien i én omhyggeligt sammensat samling. Monument Valley: The Collection byder på timevis af beroligende gåder, stemningsfulde billeder og fordybende lydkulisser, der har fundet genklang hos millioner af mennesker. Uanset om du vender tilbage til disse spil eller opdager dem for første gang, er Monument Valley: The Collection den definitive måde at træde ind i en verden af umulig skønhed.