Monster Jam Steel Titans
Rigtige trucks. Rigtig action. Monster Jam! Monster Jam Steel Titans leverer den komplette Monster Jam-oplevelse! Alle trucks, stunts, stadioner og løb ét spil! DU kan spille forskellige spiltyper, blandt andet Stadium og Outdoor Racing, og der er flere forskellige Stunt Challenges og Destruction-spiltyper! - Kør et MONSTER! Du kan sidde bag rattet i 25 af de mest populære trucks, fx Grave Digger og Max-D! - Total ødelæggelse! Man kan smadre bildele, tryne junker-biler og sågar destruere omgivelserne! - Udfør dine yndlignsstunts! Bicycles, Stoppies, Moonwalks, Walk Its, Cyclones, Pogos, Power Outs og Back-Flips! - Hør brølet fra alle tilskuerne på 12 stadioner, som er fyldt til randen med fans, på vejen mod Monster Jam World Finals! - Du kan udforske og smadre dig vej gennem omgivelserne i en enorm udendørs verden. - Du kan træne på samme måde som din yndlings-Monster Jam-kører på Monster Jam University!