Velkommen til en ny verden! Påtag dig rollen som jæger, og dræb blodtørstige monstre i et levende økosystem, hvor du kan udnytte landskabet og dets mange beboere til din egen fordel. Gå på jagt alene eller sammen med op til tre andre spillere. Brug materialer fra faldne fjender til at fremstille nyt udstyr med, og gå i kamp mod endnu større og styggere bæster!