Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe
Oplev Monster Hunter Rise og den enorme udvidelse Monster Hunter Rise: Sunbreak i en enkelt, praktisk pakke! Indhold: - Monster Hunter Rise (hele spillet) - Monster Hunter Rise: Sunbreak (udvidelse) - Monster Hunter Rise Deluxe Kit - "Kamurai" - Lagdelt Hunter-rustningssæt - “Shuriken Collar” - Lagdelt Palamute-rustningsdel - “Fish Collar” - Lagdelt Palico-rustningsdel - 4 gestus (spring) - Samurai-positursæt - Kabuki-ansigtsmaling - “Izuchi Tail”-frisure - Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Kit - "Dragonsbane" - Lagdelt Hunter-rustningssæt - "Hound" - Lagdelt Palamute-rustningssæt - "Devout" - Lagdelt Palico-rustning - 4 gestus (sigte) - Kamp-positursæt - "Elegant Eyes"-sminke - "Fluffy Curls"-frisure Oplev jagtens spænding! En ny form for jagt med dynamisk, tredimensionel action. Udforsk nye baner, og tag kampen op mod nye monstre med en ny, dynamisk form for jagt-action, hvor du kan bevæge dig friere end nogensinde før. Det ultimative jagteventyr venter dig i Monster Hunter Rise og dets udvidelse, Monster Hunter Rise: Sunbreak. - Om Monster Hunter Rise Gå på jagt efter hidtil uset monstre, og oplev nye spilmuligheder som Wirebug og den nye Palamute-kammerat. - Om Monster Hunter Rise: Sunbreak (udvidelse) Verden i Monster Hunter Rise bliver større og dybere med denne enorme udvidelse, hvor helt nye monstre og områder venter. Bemærk: Monster Hunter Rise og Monster Hunter Rise: Sunbreak kan begge købes separat. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange.