MONOPOLY FAMILY FUN PACK
En ny æra for Monopoly på konsoller! Monopoly Family Fun Pack indeholder de tre Monopoly-spil: - Monopoly PLUS: det klassiske Monopoly med 3D-spilplade! - My Monopoly, hvor du kan lave din helt egen spilplade - Monopoly Deal, et hurtigt, vanedannende Monopoly-kortspil Monopoly på nye sjove måder med dine venner og folk fra hele verden!