Mob Control: Gold Edition
Oplev den mærkeligt tilfredsstillende fornemmelse af at se din hær vokse, mens du sigter og skyder mod portene! Se din hær blive enorm! Anbring dine stærke helte strategisk for at bryde gennem fjendens tropper og nå deres baser. Vælg den bedste kombination for at vinde! Funktioner: - affyr nye ridder-enheder, som er stærkere og mere hårdføre end almindelige tropper - brug den nye helt Explodon med spring & knus som primær evne og Final Boom som områdeskade - aktiver ultimaten Raketsværm for at bombe dine fjender! - åbn 12 ekstra boosterpakker med kort - brug 25.000 ekstra mønter til at opgradere dine kort i rustkammeret - affyr tropper fra din kanon og udvid din hær - affyr stærke helte, når din kanon er overopladet - spil lokalt med en ven og affyr to kanoner samtidig! - brug multiplikatorporte og hastighedsboosts strategisk for at få overtaget - ødelæg fjendens baser og forstærk dine egne - spil mod to fjender på samme tid! - lås op for og opgradér kanoner, helte, tropper og ultimative angreb - åbn boosterpakker og udvid din kortsamling Brug banens specielle elementer såsom hastighedsboosts, multiplikatorer, bevægelige porte og mere. Forsvar dig, erobr og sejr i dette episke tower defense-spil! Har du brug for hjælp? Inviter en ven og spil lokalt sammen med to kanoner! Forbered jeres strategi og gå sammen mod sejr! Vind kampe for at låse op for boosterpakker med forskellig sjældenhed og opbyg din samling. Samlekortene giver dig et taktisk forspring! Lås op for alle kanoner, helte og tropper i rustkammeret og se dem udvikle sig gennem opgraderinger! Saml din hær, brug dine kort og bliv den tower defense-mester, du er født til at være!