Microsoft Minesweeper
Hold hjernen skarp i Microsoft Minesweeper! Brug logik og strategi til at rydde spillebrættet uden at udløse en mine. Stryg gennem det originale og ikoniske Minesweeper-spil, der nu er opdateret med nye temaer, spiltilstande, flere daglige udfordringer, præstation og som noget HELT NYT – automatisk nedtrykning af flere taster. Det er sjovt uanset alder! KLASSISK TILSTAND: Det originale Minesweeper, du elsker fra 1990'erne, er blevet opdateret! Sæt FLAG for at markere, hvor du har mistanke om miner, eller brug værktøjer til at løse gåder hurtigere. Saml XP for at gå et niveau op og optjene nye titler og emblemer. Hæng ud med det ikoniske Minesweeper-emoji i NYE temaer. Udfordr dig selv ved at ændre din sværhedsgrad, vælge dit spillebræt og opnå præstationer. EVENTYRTILSTAND: Gå på mission gennem en Minesweeper-labyrint ved at bruge dine færdigheder til sikkert at guide en modig helt frem til midten af Jorden. Indsaml bytte, find våben, besejr fjender, og undgå skjulte farer. Fuldfør spillebrættet for at gå et niveau op og fortsætte din rejse. DAGLIGE UDFORDRINGER: Fem (5) DAGLIGE UDFORDRINGER hver dag. Vælg mellem klassisk, flag, detonation, skattejagt og tryk. Fuldfør dem alle hele måneden igennem for at tjene et perfekt EMBLEM! Bliv premium-abonnent for at spille tidligere daglige udfordringer, du gik glip af! OPTJEN XP, OG GÅ NIVEAU OP: Saml XP for at gå et niveau op og optjene nye titler og emblemer. Log på med en Microsoft-konto for at gemme dine fremskridt, niveau, XP og præstationer. Spil på mere end én enhed, når du logger på med den samme Microsoft-konto. Fortsæt, hvor du slap, eller spil Microsoft Minesweeper fra et hvilket som helst sted.