Merge Mega Pixel Bundle
RIOT – Civil Unrest er en længe ventet strategisk optøjssimulator i realtid, som placerer spilleren i centrum af nogle af verdens mest voldsomme optøjer. Kampagnerne omfatter: Indignados (Spanien), Det arabiske forår (Ægypten), Keratea (Grækenland) og No TAV (Italien). Der er sytten baner/scenarier som omfatter Rom, Oakland, Paris, London og Ukraine. Skaberen af RIOT – Civil Unrest, Leonard Menchiari, oplevede optøjer på første hånd under No TAV-demonstrationerne i Italien. Han udviklede spillet for at fortælle de historier og give udtryk for de følelser, han oplevede under sammenstødene. Hvad får menneskemængder til at handle med så stor vrede og aggressivitet? Hvad føler politibetjente, som ofte er i undertal, under konflikten? RIOT – Civil Unrest giver spilleren mulighed for at opleve begge sider af kampen - en kamp, hvor der ingen vindere er. Hvem har retfærdigheden på sin side? Oplev RIOT – Civil Unrest og tag selv standpunkt. The Count Lucanor - Der var engang en fattig dreng ved navn Hans som boede langt ude i skoven med sin mor. På sin fødselsdag fik han hverken gaver eller slik. Han blev så ked af det at han besluttede at drage hjemmefra for stedse. Inde han rejste, gav hans mor ham hans bedstefars stok, noget ost og tre guldstykker. Hans vandrede ind i skoven på jagt efter eventyr. Snart var det nat og drengen blev bange, så han forsøgte at finde hjem igen. Men netop da dukkede en underlig gnom op på hans vej, og Hans besluttede at følge efter ham til hans slot. Gnomen fortalte ham at han kunne få del i store rigdomme hvis han kunne bestå en enkel prøve ... at gætte hans navn. Nu er Hans fanget på slottet og må gennemleve et uhyggeligt fantasieventyr for at blive den næste Grev Lucanor. Tag med Hans på en rejse ud i en fantasiverden og oplev et unikt eventyr fyldt med overraskelser og udfordringer. Bliv trukket ind i en fængslende historie hvor alle beslutninger tæller og alle spor er med til at løse mysteriet og finde skatten. Afdæk slottets beskidte hemmeligheder, mød farverige figurer og husk at der skjuler sig rædsler lige under overfladen. The Long Reach er et adventurespil fuldt af farverige figurer, hovedbrud og chokerende opdagelser. Nej, vent, skulle der ikke stå "frydefulde opdagelser"? Det kan ikke passe. The Long Reach foregår i New Hampshire, i den fiktive by Baervox. Spillet er inspireret af Lone Survivor og The Cave og alle de klassiske adventurespil (bortset fra, at The Long Reach foregår i nutiden). Du spiller ikke i en post-apokalyptisk verden eller en fantasyverden fuld af alfevæsner. Du befinder dig lige midt i det hele, lige rundt om hjørnet fra det lokale supermarked.