The Long Reach
The Long Reach er et adventurespil fuldt af farverige figurer, hovedbrud og chokerende opdagelser. Nej, vent, skulle der ikke stå "frydefulde opdagelser"? Det kan ikke passe. The Long Reach foregår i New Hampshire, i den fiktive by Baervox. Spillet er inspireret af Lone Survivor og The Cave og alle de klassiske adventurespil (bortset fra, at The Long Reach foregår i nutiden). Du spiller ikke i en post-apokalyptisk verden eller en fantasyverden fuld af alfevæsner. Du befinder dig lige midt i det hele, lige rundt om hjørnet fra det lokale supermarked.