Meow Motors
Mød de nye arcade Go-Kart racer, hvor hovedpersonerne er katte. Du vil spille som en af ti unikke katte, som du sikkert vil huske med dine unikke karakterer og moral. Du er nødt til at overvinde vanskelighederne med racerbaner, omgå miner og bomber, stoppe konkurrenter med fantastiske værktøjer og samle bonusser på vej til målstregen. I spillet finder du: - Dynamisk gameplay med tre forskellige tilstande: racing i en cirkel, drift og "strike" - 20 forskellige spor hvor killinger vil konkurrere - 10 katte med unikke evner, der giver dig mulighed for at få en fordel i racing - 10 bonusser med unikke effekter for at besejre dine konkurrenter - Oplad dine bonusser og få en mere kraftfuld effekt! - 10 stilfulde karts og meget mere Vælg din killing og start din første skøre race!