Mega City Force
Hej, agent. Mega City har brug for dig. Er du klar til at opretholde loven? Kriminaliteten er ude af kontrol, gaderne er ikke rene. Der er kriminelle og psykopater overalt, klar til at skære halsen over på hvem som helst. En korrupt megakoncern presser livet ud af borgerne og forsøger at etablere kontrol over hele byen. Kun de ubestikkelige agenter i Mega City Task Force står fast over for den bølge af kriminalitet, der har opslugt byen og truer med at overvælde samfundet. Vælg din agent, og kast dig ud i en dødbringende kamp mod de kriminelle og brutale chefer for at slippe retfærdighedens bæst løs i byens mørkeste afkroge. OPDAG MUSIKKEN FRA DROID BISHOP, TIMECOP1983, SUBLUNAR OG MANGE FLERE! Besejr bosser for at samle ikoniske synth-wave-numre på lydkassetter. Sæt en særlig lydafspiller op i hovedkvarteret for at fordybe dig i deres hypnotiserende melodier. HARDCORE GAMEPLAY MED MASSER AF VÅBEN OG OPGRADERINGER Skyd, slå og brug dine evner til at ødelægge fjender på hvert niveau, hvor du finder særlige kasser med forskellige våben. Husk at samle penge fra fjenderne, de kan bruges i butikken til at få nyt udstyr og særlige kontrakter. Hver bane og hver fjende er designet til at skærpe dine færdigheder ved at udnytte hver agents arsenal fuldt ud og sikre, at du bekæmper kriminalitet på den mest effektive måde. Hurtig reaktion og taktisk tænkning er påkrævet for at få succes. HVER AGENT HAR EN UNIK TAKTISK SPILLESTIL Bliv en brutal dræbermaskine som en Cyborg, der har tre våbenpladser, forbedret rustning og en magnetisk puls, der afbryder angreb og bedøver fjender. Påtag dig den klassiske rolle som Rookie med taktisk undvigemanøvre og bedøvelsesgranat. Forvandl dig til en hurtig og ekstremt farlig spejder med en letvægtsramme og optisk camouflage, der forbliver usynlig for fjender og bruger sit lasersigte til at påføre kritisk skade, når tiden er inde. Dette er blot nogle få af de agenter, der er tilgængelige fra starten. Lås op for flere figurer med unikke taktiske evner undervejs! VISUEL PIXEL ART-STIL INSPIRERET AF 80'ERNES OG 90'ERNES ACTIONFILM OG VIDEOSPIL Kan du huske de gode gamle dage, hvor seje actionhelte nedkæmpede fjender med seje moves til et buldrende soundtrack? Hele spillet er gennemsyret af den samme retro-ånd. Hver eneste pixel, hvert eneste våben og hver eneste genstand er skabt til at give dig den nostalgiske følelse, fra retro-dudes til retro-dudes med ægte kærlighed. HØJ GENSPILNINGSEVNE, ET ROBUST PROGRESSIONSSYSTEM OG PROCEDUREMÆSSIGT GENEREREDE NIVEAUER Hvad sker der, når kriminaliteten er udryddet? Den kommer tilbage med hævn. Når du gennemfører spillet for første gang, låses der op for en ny sværhedsgrad og flere loadouts med øjeblikkeligt genkendelige legendariske outfits. Oprethold loven med stil.