Mass Effect: Andromeda tager dig med på en rejse til Andromeda-galaksen hinsides Mælkevejen. Dér skal du føre an i vores kamp om et nyt hjem i fjendtligt territorium, hvor vi er rumvæsenerne. Spil som Pathfinder – lederen af en gruppe militært trænede opdagelsesrejsende – med dybe fremskridts- og tilpasningssystemer. Dette er historien om menneskehedens næste kapitel, og dine valg i løbet af spillet vil i sidste ende afgøre, om vi overlever i Andromeda-galaksen. Mens du udforsker Andromeda-galaksens mysterier, og alt håb for menneskeheden hviler på dine skuldre, må du spørge dig selv … Hvor langt vil du gå? HDR-forbedret med varmere, mere klare farver. HDR-funktionalitet tilgængelig på Xbox One S med understøttede spil og tv'er.