Marvel's Guardians of the Galaxy
Aktivér Star-Lords jetstøvler, og tag dig en vild tur gennem kosmos i dette action-eventyrspil i tredjeperson, som er en ny tilgang til Marvel’s Guardians of the Galaxy. Med de uforudsigelige Guardians ved din side skal du skyde dig vej fra den ene eksplosive situation til den næste, med originale og ikoniske Marvel-figurer fanget i kampen for universets skæbne. Du kan det her. Formodentligt. FØR AN Træd i Star-Lords støvler, og træf beslutningerne for Guardians på og uden for slagmarken. HELT NY HISTORIE I skal bekæmpe en kosmisk trussel, du igangsatte, i denne nye tilgang til Guardians of the Galaxy. FAMILIE Du skal forvandle din bande af fredløse til legendariske helte på en vild tur gennem rummet. Bonus for digitalt download: – Social-Lord-dragt til Star-Lord (tidlig oplåsning)