Marching Fire-udvidelse – FOR HONOR
Få direkte adgang til en fjerde krigerfraktion, Wu Lin, som indeholder fire nye helte fra Fjernøsten. - Indtag Ashfeld som Tiandi. - Brug den mægtige guandao som Jiang Jun. - Bliv ekspert i krogsværd som Nuxia. - Udmanøvrer rivalerne som de behændige Shaolin.