Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Transmog-sæt til Gildcrest
Transmog-sættet til Gildcrest giver din inkvisitor en utroligt flot rustning, som vil få selv Faelduums rigeste indbyggere og fjender til at gøre store øjne. Tag din gyldne rustning på, og besejr fjenderne med stil.