Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Originalt soundtrack
Lyt til det originale soundtrack til Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Lad dig føre med af de uforglemmelige melodier og det stemningsfulde dark fantasy-lydunivers, som er komponeret af Christos Antoniou og fremført af FILMharmonic Orchestra Prague.