Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Nysgerrig Ottling (dyre-følgesvend)
Slå dig sammen med en hjælpsom dyre-følgesvend i Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Bliv venner med en Nysgerrig Ottling ... og for rotternes skyld håber vi, at Ottlingernes nysgerrighed ikke også gælder for dem.