Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Kvik Doeling (dyre-følgesvend)
Slå dig sammen med en hjælpsom dyre-følgesvend i Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Det er altid fantastisk at have en ven med på eventyr, også selv om den bare følger efter dig. Bliv venner med en Kvik Doeling, som på elskværdig vis vil overvære dig kæmpe for dit liv fra en sikker afstand.