M.A.C.E. Space Shooter
M.A.C.E. er et klassisk 2D space shooter spil. Spilleren navigerer et rumskib gennem tre forskellige verdener i lodrette rulleplaner og udfordrende fjender, forsøger at ødelægge eller undgå dem. Skjulte objekter (våben, bomber, energi), opgraderbare våben og tilbehør, såsom raket og ledsager, hjælper med at besejre fjenden i vanskelige kampe.