Lost Planet 3
Lost Planet 3 tager dig med længere ind i Lost Planet-universet og afslører skjulte hemmeligheder i de unikke omgivelser på E.D.N. III med mange multiplayer-spiltyper og en opslugende, filmisk singleplayer-kampagne.