Bannepakke 3
Udvid dine multiplayer-oplevelser i Lost Planet 3 med to ekstra banerI Convoy Chasm eskorterer NEVEC en kampkat fuld af vigtige hemmeligheder gennem et bjergpas. Da Snow Pirates får nys om dette, planlægger de et baghold mod konvojen i passet. Som Snow Pirates skal du forhindre NEVEC i at slippe gennem kløften. Som NEVEC skal du slippe igennem for enhver pris. Den lodrette dimension spiller en nøglerolle. Brug alle nødvendige midler for at hjælpe dit hold med at gennemføre missionen.I Siege kæmper NEVEC og Snow Pirates om en militærbase, der er af afgørende betydning for NEVEC’s militæroperationer. Som Snow Pirates skal du bryde ind for enhver pris, erobre den rene termiske energi og så hurtigt som muligt slippe ud ved hjælp af lufttransport. Som NEVEC skal du forhindre Snow Pirates i at gennemføre deres knus og stjæl-taktik og beskytte basen.