Lost Grimoires Bundle
Dyk dybt ned i det ekstraordinære Lost Grimoires-univers i to spændende eventyr! Hjælp den unge alkymist med at gennemføre sin træning og afsløre sandheden om sine forældre, der forsvandt under mystiske omstændigheder under politisk tumult. Bliv rådgiver for Huset Griff, og drag af sted på en farlig mission for at redde prins Fern, den unge tronarving, fra magiens mørke kløer.