LIZARDMEN
Lizardmen-racen kommer med en unik AI og unikke spillere (skink’er, Saurus og Kroxigor), men også med sine egne stjernespillere: Slibli og Hemlock! Den største styrke hos Lizardmen ligger i to typer af tilgængelige nøglespillere: Skink og Saurus. Skink’erne er meget hurtige og adrætte. At få bolden til målstregen er ikke et problem for dem. Saurus er meget mobile, men også utrolig stærke. Deres rolle er at bryde fjendens forsvarslinje, så Skink’erne kan snige sig igennem med bolden. Kroxigor er et sandt bjerg af muskler og skæl. Han tilføjer en vigtig slagkraft til sit hold. Han er temmelig hurtig af sin størrelse, hvilket gør, at han kan handle hurtigt. Desværre mangler han en del i fingerfærdighed. Kroxigor er spilleren, man skal bruge, når Lizardmen vil slå hårdt til .