Little Nightmares
Dyk ned i Little Nightmares, en mørk lunefuld fortælling, hvor du konfronteres med din barndoms værste frygt! Hjælp Six med at undslippe The Maw – et enormt, mystisk fartøj fuld af fordærvede sjæle, der er på udkig efter det næste måltid ... På din rejse skal du udforske et forrykt dukkehus, der indeholder et fængsel, som du skal undslippe fra, samt en legeplads, hvor du kan slå dig løs. Genfind barnet i dig, slip din fantasi løs og find vejen ud!