Learning Factory
Learning Factory er et afslappende automatiseringsspil, hvor du skal koncentrere dig om universets vigtigste opgave: at gøre katte glade igen. Du er en ydmyg genial videnskabsmand, der er blevet inviteret til at blive chefingeniør på en forladt fabrik på Mars, skabt til at producere og sælge udsøgte varer til katte. Fabrikken blev bygget for at lære alt om katte og gøre dem lykkelige, men den står nu øde, og kattene forlader fabriksbutikkerne triste og med tomme poter. Nu har du chancen for at fortsætte forskningen og udvikle de produkter, som kattehjerter længes efter! Følg disse trin på din vej mod et videnskabeligt gennembrud: Renovér en forladt fabrik på Mars Design og automatisér produktionskæderne Producer og sælg udsøgte produkter til katte Indsaml og analyser data ved hjælp af maskinlæring Opskaler og gør fabrikken mere effektiv Gør kattene glade! Genopbyg det gamle monument Etabler Catopia i kattefællesskabet! Salget i fabriksbutikkerne genererer enorme mængder data, som efterfølgende analyseres af rigtige maskinlæringsmodeller for at afdække kattens dybeste sind. Men ro på – her kan du ikke tabe. Nøglen til succes er at blive ved med at eksperimentere og bevare nysgerrigheden! Eksperimentér, optimer, automatisér – og fortsæt med at skabe en kæmpestor kattefabrik på Mars. Til sidst finder du nøglen til en bedre fremtid for mennesker og katte (og måske også hunde; hunde er jo heller ikke så ringe)! Spillet bygger på ægte maskinlæring, indeholder links til nøje udvalgte undervisningsvideoer og en indbygget wiki som læringsmateriale.