Layers of Fear: Masterpiece Edition
Tør du udforske vores gruopvækkende Masterpiece Edition? Layers of Fear: Masterpiece Edition indeholder både Layers of Fear og DLC-efterfølgeren Inheritance i én og samme gyserpakke. Layers of Fear er et psykedelisk gyserspil, der inddrager spillerne i en historie fuld af dramatik. Dyk dybt ind i en gal kunstmalers sjæl, og opdag hemmeligheden bag hans vanvid, alt imens du bevæger dig igennem et viktoriansk adelspalæ. Afslør åbenbaringer og gruopvækkende begivenheder, der har omgivet malerens liv, og læg det sidste penselstrøg for at færdiggøre hans livsværk. Layers of Fear: Inheritance bygger videre på historien fra Layers of Fear og fortæller historien om kunstmalerens datter, som vender tilbage til sit barndomshjem for at konfrontere sin fortid. Kan hun tilgive sin fader, eller vil hun hade ham for alle de væmmelige ting, der skete? Følg hende gennem hendes kamp, og få øjnene op for den fulde tragedie, der ramte familien.